Sborník publikovaných příspěvků z konference Kurikulum v proměnách školy 20. - 21. 6. 2007 Pedagogická fakulta MU |
Zpět na úvodní stranu
Mgr. Aleš Chupáč
Příspěvek výuky přírodovědných předmětů k rozvoji řešení problémů žákem základní školy
CHUPÁČ, A. Příspěvek výuky přírodovědných předmětů k rozvoji řešení problémů žákem základní školy. In MAŇÁK, J.; JANÍK, T. (ed.) Absolvent základní školy. Brno : PdF MU, 2007, s. 160-167. ISBN 978-80-210-4402-9
Anotace: Absolvent základní školy má být, podle novodobého kurikulárního dokumentu ČR - Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, vybaven dovednostmi řešit problémy na základě vhodně zvolených metod a postupů. Příspěvek se blíže zabývá nástinem některých možností, které zapříčiňují rozvoj tzv. kompetence k řešení problémů u žáka ve výuce přírodovědných předmětů na základní škole.