Inkluzivní praxe a novinky v pedagogické diagnostice na podporu rozvoje kompetencí studentů pro inkluzivní vzdělávání (Podpora kompetencí studentů k inkluzi)

Kód projektu
MUNI/FR/1356/2014
Období řešení
1/2015 - 12/2015
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Předkládaný projekt je v souladu s tematickým okruhem A 2 zaměřen na podporu praktických aspektů profesní přípravy studentů v oblasti inkluzivního vzdělávání - zkušenosti odborníků z praxe. Studenti se rovněž seznámí s možnostmi uplatnění teorie strukturální kognitivní modifikovatelnosti pro zvýšení úspěšnosti svých žáků, zejména těch nejvíce ohrožených vyloučením ze systému běžných základních škol. Poznají také další novinky pedagogické diagnostiky a jejich využití v praxi.

Publikace

Počet publikací: 1


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.