Informace o projektu
Inovace pojetí pedagogické praxe na PdF MU v Brně

Kód projektu
ROZV/51/2002
Období řešení
1/2002 - 1/2002
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Č. projektu z r. 2000: P/20
Cílem projektu je zmapovat, analyzovat a klasifikovat intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů, které uplatňují cviční učitelé a oboroví didaktikové v průběhu praxe studentů na fakultní škole; navrhnout a empiricky ověřit škálu intervencí cvičného učitele a obobrového didaktika do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů v průběhu jejich praxe na fakultní škole, které by podporovaly individuální rozvoj studentů, jejich experimentování, hledání účinnějších pedagogických postupů, sebereflexi a autoregulaci; navrhnout pojetí pedagogicko-psychologického kurzu pro cvičné učitele a oborové didaktiky, založené na vzájemné spolupráci a směřující k pochopení a osvojení přístupu k projektování a realizaci intervencí do procesu osvojivání pedagogických dovedností v průběhu jejich praxe na fakultní škole; navrhnout model fakultní cvičné školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.