Analýza poradenských služeb a podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v běžné základní škole

Autoři

SYCHROVÁ Pavla

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola je zaměřena na edukaci žáků s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách. Konkrétněji se text věnuje dílčím výsledkům výzkumného šetření, které bylo prováděno s pedagogy, kteří mají žáky s narušenou komunikační schopností ve svých třídách, a také případovým studiím integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Předmětem výzkumného šetření je zejména analýza podpůrných opatření a poradenských služeb u těchto žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.