Výzkum Kvalitní škola: koncepce a metodika případových studií

Autoři

PÍŠOVÁ Michaela KOSTKOVÁ Klára JANÍK Tomáš

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole je přestavena koncepce a metodika případových studií, které byly realizovány v rámci výzkumu Kvalitní škola. Pozornost byla zaměřena na zkoumání role učitele jako tvůrce kurikula. Cílem případových studií bylo nabídnout pohled na procesy implementace kurikulární reformy na gymnáziích v jednotlivých oborech školního vzdělávání. Byly realizovány případové studie v předmětech Český jazyk a literatura, Anglický jazyk, Matematika, Chemie, Zeměpis, Tělesná výchova, Výtvarná výchova a Etická výchova.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.