Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor

Autoři

DOSEDLA Martin

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Nové technologie ve výuce 2010
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova multimedia learning support; career choice; navigation; GUI
Popis Tento příspěvek se zabývá vývojem interaktivní multimediální studijní opory. Konkrétně volbou vhodného modelu navigace v opoře. Příspěvek podává přehled o systému volby modelu navigace a využívá jej pro zvolení vhodné navigace pro vytvářenou oporu v oblasti volby povolání žáků ZŠ praktických. Výzkumem v oblasti navigačních modelů byl stanoven nejvhodnější model. Pro strukturu obsahu je nejlépe využitelný náhodný přístup a síťový model. Pro navigaci model semantický. Pro prezentační rozhraní pro interakci pak hypermédia s případným využitím vizuální abstrakce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.