Exploring Sequential Relationships in Learner Discourse

Název česky Výzkum sekvenčních vztahů v diskurzu studentů
Autoři

POVOLNÁ Renata

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Autorka zkoumá korpus diplomových prací, které napsali studenti v posledním ročníku studia angličtiny na Katedře anglického jazyka a literatury na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, Brno, s cílem zjistit, zda studenti používají diskurzní ukazatele vyjadřující sekvenční vztahy stejně jako zkušení rodilí mluvčí angličtiny (např. na základě výsledků z Biber a kol., 1999). Cílem studie je nejenom popsat, jak začínající autoři používají zkoumané diskurzní ukazatele v akademickém diskurzu, ale také poukázat na rozdíly mezi autory, kteří píší diplomové práce z různých oblastí, tj. lingvistiky, literatury a metodiky AJ.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.