Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím - projekt disertační práce

Autoři

PEŠKOVÁ Karolína

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Kurikulum a učebnice z pohl´adu pedagogického výskumu
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Visual Representations in German Language Textbooks for Teaching about German Speaking Countries
Popis V příspěvku jsou představeny cíle a metody plánovaného výzkumu v rámci projektu disertační práce. Autorka si klade dva hlavní cíle: nejprve provést obsahovou analýzu učebnic německého jazyka, kde budou zkoumány vizuální prostředky vztahující se k reáliím německy mluvících zemí, a dále v rámci výzkumného šetření na základních školách zjišťovat, jaký názor mají v této souvislosti na učebnici sami učitelé, jak těchto vizuálních prostředků ve výuce využívají a jaké metodické postupy při práci s nimi volí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.