On the dynamic nature of physics teachers pedagogical content knowledge

Název česky K dynamické povaze didaktických znalostí obsahu u učitele fyziky
Autoři

JANÍK Tomáš NAJVAR Petr SLAVÍK Jan TRNA Josef

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Orbis scholae
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.orbisscholae.cz/archiv/2009_02.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova content representation; pedagogical content knowledge; physics teaching; video study
Popis Studie se zaměřuje na didaktické znalosti obsahu učitelů fyziky na 2. stupni základní školy. Cílem studie analyzovat povahu učitelových didaktických znalostí obsahu, a to na základě videozáznamu 27 vyučovacích hodin fyziky k tématu skládání sil. Autoři předkládají typologii reprezentací obsahu. Z nálezů je patrné, že učitelé využívají různých reprezntací obsahu, což dokládá jejich disponovanost jejich didaktickými znalostmi obsahu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.