Strategie naplňování klíčových kompetencí Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVPZV) v praktických činnostech na druhém stupni ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXIV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu zaměřené k aktuálním problémům vědy, výchovy, vzdělávání a rozvoje tvůrčího myšlení |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Popis | Článek pojednává o výükových metodách, které jsou vhodné k rozvoji klíčových kompetencí žáků druhého stupně základních škol v praktických činnostech. První část je věnována obecné úvaze o těchto postupech. Další část se zabývá využitím těchto postupů v praxi. Uvedeno je několik úloh a konkrétní model vhodné vyučovací jednotky praktických činností v souladu se závazným obsahem tohoto předmětu, vymezeným v RVPZV. |