Réflexions sur la place du texte littéraire dans la formation de futurs enseignants de FLE

Název česky Reflexe místa literárního textu ve vzdělávání budoucích učitelů francouzštiny
Autoři

BAKEŠOVÁ Václava

Rok publikování 2023
Druh Článek ve sborníku
Konference Le prévisible et l’imprévisible. Points de vue linguistiques, littéraires et didactiques
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www Webové stránky nakladatelství s přístupem k jednotlivým kapitolám.
Doi http://dx.doi.org/10.17184/eac.7071
Klíčová slova Literature in FLE courses; reading and interpretation of texts in FLE; teacher training for FLE; interculturality; multisensory approach.
Popis V kontextu současné přípravy budoucích učitelů FLE získávají literární texty jako autentické dokumenty opět na významu jako podnětný didaktický materiál zprostředkovávající kulturu. Tímto způsobem mohou vybrané texty poskytnout odpovědi na různé typy otázek, předvídatelných a/nebo nepředvídatelných. A jak dosah vybraných literárních textů zapadá do přípravy učitelů? Jak může studující vytvořit přenos mezi textem a didaktickými a kulturními cíli své budoucí výuky? Výzkum těchto otázek nabízí text této studie.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.