TO BE – RESEARCHING CONNECTIONS BETWEEN DRAMA, WELL-BEING AND EDUCATION

Název česky TO BE - ZKOUMÁNÍ SOUVISLOSTÍ MEZI DRAMATEM, WELL-BEINGEM A VZDĚLÁVÁNÍM
Autoři

BALLIN Ben BROWN Stacy CISOVSKÁ Hana BRIG Gill DÓCZY-VÁMOS Gabriela HINKS Mathew JANEBOVÁ Eva SÁFRÁNY Réka JOSÍFEK Szófia LENDVAI Lilla POLÁNKOVÁ Lenka

Rok publikování 2021
Druh Výzkumná zpráva
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Popis Projekt To be or not to be well? – Drama and Theatre in Education probíhal v letech 2019-2022 s podporou programu Evropské unie Erasmus+. Během 29 měsíců trvání projektu pracovaly čtyři organizace v nadnárodním partnerství a prostřednictvím dramatické výchovy a divadla ve výchově hledaly společně s učiteli způsoby, jak podpořit jejich wellbeing i wellbeing žáků, zejména těch ohrožených vyloučením. Považovali jsme za důležité měřit, sledovat a zkoumat dopad procesu, přičemž jsme jako základní materiály pro pozorování použili setkání v rámci programů Well-being Curricula. Partneři projektu z České republiky, z Maďarska a z Velké Británie přizvali ke spolupráci akademické a odborné pracovníky, kteří se podíleli na analýzách výsledků a tvorbě studií, které sdílíme na webu mezi výstupy projektu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.