Der erste Sprachkontakt: ein Konzept für die Nachbarsprachenvermittlung im Kindergartenalltag

Název česky První jazykový kontakt: koncept pro výuku sousedních jazyků v každodenním životě mateřské školy
Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Empirische Studien und didaktische Implikationen der modernen Fremdsprachenforschung: am Beispiel des Deutschen
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://books.akademicka.pl/publishing/catalog/book/316
Doi http://dx.doi.org/10.12797/9788381384902.08
Klíčová slova Learning of the language of a neighbouring country; border region as a special place for learning; pre-school foreign language acquisition; real life situation
Popis V článku popisuji šance a potenciály raného osvojování sousedních jazyků pro vývoj dítěte a představuji specifické možnosti příhraniční oblasti "lokality, kde se učíme". Specifické okolnosti ovlivnily také metodický přístup při výuce sousedních jazyků pro děti v dolnorakouských mateřských školách. Pracovníci mateřských škol a metodičtí poradci projektu "BIG", mezi nimiž je i autorka článku, se společně snažili vytvořit optimální koncepci, která by sloužila také jako základ pro výuku, resp. pedagogickou péči o děti v příhraniční mateřské škole.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.