Drama in gledališče v izobraževanju kot metoda za vključevanje socialnega in čustvenega vidika v izobraževalni proces.

Název česky Drama a divadlo ve výuce jako metoda integrace sociálních a emočních aspektů do vzdělávacího procesu
Autoři

RODOVÁ Veronika ROPERT PERNE Katja

Rok publikování 2021
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje mezinárodní Projekt Be or not to be well? a vybrané výsledky výzkumu na téma spokojenosti a pohody (well-being). Cílem projektu bylo zkoumat potenciál divadla a dramatické výchovy ve výuce jako holistického přístupu k učení, který kromě zaměření na akademické dovednosti integruje a rozvíjí sociální a emocionální aspekty u žáků i u učitelů, čímž přispívá k dobrému pocitu všech zúčastněných a ke zlepšení školního klimatu. Metoda sebereflexe v rámci tématu pohody byla použita ke zkoumání a reflexi sociálních a emocionálních aspektů ve vzdělávacím procesu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.