Videokluby jako nástroj profesního rozvoje učitelů angličtiny: efekty a zkušenosti

Autoři

JANÍK Miroslav

Rok publikování 2020
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V prezentaci byly představeny videokluby jako nástroj profesního rozvoje učitelů anglického jazyka. V rámci prezentace byla představena teoretická východiska profesního vidění a možnosti profesního rozvoje pomocí videoklubů. Dále byly popsány nástroje sběru dat a veškeré analýzy dat. Prezentace se zaměřila především na výsledky a zkušenosti. Z těch vyplývá, že videokluby vedou k překonání izolovanosti učitelské profese a nabízí možnost sdílení – ať už se jednalo o učitele z různých škol nebo i kolegyně z jedné školy, které se pravidelně stýkají. Nabízí možnost porovnat různé přístupy a zjistit, jak se na různé problémy dívají ostatní, konkrétní poznatky a zjištění, ale i podněty k sebereflexi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.