Výtvarná výchova v distančním vzdělávání mateřských škol v České republice

Autoři

STROUHALOVÁ Magda

Rok publikování 2020
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zaobírá výukou výtvarné výchovy dětí v českých mateřských školách při využití distančního vzdělávání. Reflektuje současnou situaci prezenční výuky výtvarné výchov a zjišťuje, jaké jsou možnosti a formy výuky v distančním režimu, jak sdílet výukový materiál, jaké mohou být inspirační zdroje pro tvorbu materiálu včetně ukázek i možností zprostředkování umění, aby byla zachována estetická a tvůrčí výtvarná aktivita. Oporu hledá v Rámcovém vzdělávacím programu předškolního vzdělávání a zamýšlí se nad aspekty zakomponování distančního vzdělávání. Na problematiku nahlíží i z pohledu rodičů, kteří jsou v distančním vzdělávaní neopomenutelní partneři jak učitele, tak i dítěte samotného, a popisuje, jaká jsou s tím spojená rizika.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.