Intercultural competence of students of English measured via Intercultural Development Inventory®, version 3

Název česky Interkulturní kompetence studentů angličtiny dle Intercultural Development Inventory®, version 3
Autoři

ZERZOVÁ Jana

Rok publikování 2017
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poster představil výzkum realizovaný na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v letech 2011 – 2016. Cílem výzkumu bylo zjistit úroveň interkulturní kompetence (IC) studentů katedry na začátku jejich studia (podzim 2011), srovnat ji s úrovní jejich IC na konci jejich studia (podzim 2016) a zaměřit se na vlivy, které hrály v rozvoji jejich IC roli. Pro účely výzkumu byl použit nástroj Intercultural Development Inventory®, version 3. Výsledky naznačují, že studenti mají tendenci svou IC nadhodnocovat, přičemž ve skutečnosti se nacházejí v etnocentrických fázích rozvoje IC jak na začátku studia, tak na jeho konci.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.