Teacher Creativity Influence on the Training in Inquiry-based Science Education
Název česky | Vliv učitelské kreativity na trénink v IBSE |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://library.iated.org/view/TRNOVA2017TEA |
Doi | http://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.1140 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | creativity; improvement; inquiry-based science education; teacher training |
Popis | V tomto výzkumu byl identifikován velký vývoj učitelské kreativity v průběhu tréninkového kurzu v implementaci IBSE. Případová studie byla využita jako hlavní výzkumná metoda v rámci projektu PROFILES v 7RP EU. Ke zvýšení účinnosti tréninku přírodovědných učitelů v inovativních vzdělávacích metodách jako IBSE je třeba vzít v úvahu faktory vztažené k osobnosti učitele, zejména jeho kreativitu a reflektovat je v tréninkových kurzech. |