Language learning strategies in visually impaired students of English as a foreign language

Název česky Strategie učení se cizímu jazyku u zrakově postižených studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Autoři

HOVOŘÁKOVÁ Ivana

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Znalost alespoň jednoho cizího jazyka je v dnešní době nutností. Učitelé i studenti hledají nejlepší možné cesty pro dosažení jejich cíle, tedy naučení se cizího jazyka. Používání strategií učení se cizímu jazyku (specifických technik používaných studentem k tomu, aby učinil své učení jednodušším, rychlejším, zábavnějším, více řízeným, efektivnějším a přenosnějším na nové situace) je jedním z hlavním faktorů, které určují, jak dobře je jazyk naučen. Tento výzkum byl vytvořen, aby poskytnul hlubší náhled na strategie učení se cizímu jazyku u specifické skupiny lidí, kteří byli dosud výzkumníky přehlížení - u nevidomých. Nutno podotknout, že Evropská komise představila v roce 2003 akční plán k podpoře studia jazyků, jedním z jehož cílů je rozvoj studia jazyků u osob se specifickými potřebami.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.