Pre-service teacher experience with inquiry-based science education

Název česky Zkušeností pre-service učitelů s IBSE
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference INTED2016 Proceedings.10th International Technology, Education and Development Conference
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://library.iated.org/view/TRNA2016PRE
Doi http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.0496
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova experience; inquiry-based science education; pre-service teacher education; science education
Popis Výzkum je orientován na učitelské pregraduální vzdělávání, zejména na získávání inovovaných vzdělávacích metod jako je IBSE, které získávají během přípravy na vysoké škole. Tato studie prezentuje výsledky kvantitativního a kvalitativního výzkumu zkušeností pre-service učitelů s IBSE. URL a doi odkazuje na stránku nakladatele, kde je uveřejněn pouze abstrakt. Celý článek je zaslán po zaplacení poplatku, jak je dnes obvyklé.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.