Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii

Autoři

BUCHTOVÁ Veronika ČECH Tomáš ČERVENKA Karel DAMIANOVÁ Martina FIALOVÁ Michaela KACHLÍK Petr KOLIBOVÁ Ivana KRIŽO Viktor GRÁC LIVŇANSKÁ Pavlína MARTINEC Jiří MATOCHOVÁ Jarmila NOVÁČKOVÁ Lucie OLBERT Jan PAVLÍČKOVÁ Hana PETINISOVÁ Tereza PITNEROVÁ Pavla PŘIBYLOVÁ Pavlína SEGEŤOVÁ Petra ŠTRAUSOVÁ Kateřina TICOVÁ Adéla VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2015
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Monografie reaguje na konkrétní potřeby školské praxe posílit cílenou speciálněpedagogickou práci s dětmi v riziku/s problémy/s poruchami chování. Poskytuje aktuálními výzkumy podložené informace o specifických potřebách dětí, pedagogů i pedagogických procesů. Nabízí širokou platformu zdrojů pro změny a rozvoj strategií v přímé práci s cílovou skupinou a v rozvoji školského a institucionálního prostředí ve prospěch inkluze těchto dětí do běžných sociálních struktur jejich každodenního života s perspektivou kvality života v dospělosti. Kapitoly knihy reprezentují zjištění z výzkumných šetření, která se předmětem svého zájmu dotýkala jak tématu resilience dětí vůči rozmanitým rizikům, tak tématu intervence v inkluzivně pojaté etopedii.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.