EDUCOLAND as an Example of Linking Educational Theory and Practice

Logo poskytovatele
Název česky EDUCOLAND jako příklad propojení vzdělávací teorie a praxe
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef KREJČÍ Jan

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference END 2015 International Conference on Education and New Developments
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova connectivism; continuous professional development; science teacher education; Web portal
Popis Vážným problémem je mezera mezi vzdělávací teorií a praxí. Cílem našeho design-based výzkumu je překlenutí této mezery mezi univerzitní výzkumnou komunitou a školním praktickým terénem. Studie prezentuje výsledky našeho design-based výzkumu profesionální podpory učitelů s využitím ICT nástroje v podobě webového portálu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.