Motivational effectiveness of experiments in physics education

Název česky Motivační efektivita experimentů ve fyzikálním vzdělávání
Autoři

TRNA Josef NOVÁK Petr

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference GIREP-ICPE-MPTL 2010. Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits?
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.fisica.uniud.it/URDF/laurea/materiali/pdf/Proceeding%20GIREP-ICPE-MPTL-2010-France.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova motivation; effectiveness; experiments; physics education
Popis Studie prezentuje význam motivační role experimentu ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání. Naše výzkumná zjištění ilustrují skutečnost, že experimenty užité učitely fyziky nejsou vždy adekvátně aplikovány. Pro rozvoj jejich vědomostí a dovedností. Aplikace fyzikálních školních experimentů může podporovat nenadané i nadané žáky ve fyzice.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.