Metodologie zkoumání příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti na 1. stupni základní školy: videostudie

Autoři

NAJVAROVÁ Veronika HAVEL Jiří POSPÍŠILOVÁ Lucie

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Gramotnost ve škole
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Reading literacy; empirical research; system of categories; opportunities to develop reading literacy; video study
Popis V příspěvku je představena metodologie empirického zkoumání příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti, které vytvářejí učitelé přírodovědy na 1. stupni základní školy. Pozornost je zaměřena zejména na představení teoretických východisek výzkumu a postupu tvorby kategoriálního systému, na jehož základě byla analýza provedena. Analýza je součástí širšího projektu IVŠV PdF MU videostudie 1. stupně ZŠ.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.