Physics Learning Tasks for Students with Special Educational Needs: Disabled and Gifted

Název česky Fyzikální učební úlohy pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami: hendikepovaní a nadaní
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva MAKYDOVÁ Lucie

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference GIREP-ICPE-MPTL 2010.Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits?
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.fisica.uniud.it/URDF/laurea/materiali/pdf/Proceeding%20GIREP-ICPE-MPTL-2010-France.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova learning task; disabillity; giftedness; motivation
Popis Fyzikální učební úloha je jedním z nejefektivnějších nástrojů fyzikálního vzdělávání. Hendikepovaní a nadaní žáci jsou žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. Studie prezentuje výzkumné výsledky konkrétních symptomů specifických učebních postižení během procesu řešení fyzikálních učebních úloh. Fyzikální učební úlohy pro nadané žáky jsou prezentovány ve specifické podobě vhodné pro rozvoj nadání. Konstrukční výzkum je použit jako hlavní výzkumné metoda.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.