Cooperation as one of the Characteristic Features of Inclusion

Název česky Spolupráce jako jeden z charakteristických rysů inkluze
Autoři

HAVEL Jiří KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj e-Pedagogium
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Primary education; special educational needs; inclusion; cooperation.
Přiložené soubory
Popis Komunikaci, spolupráci, aplikaci diferenciace a individualizace, maximální očekávání od žáků a respekt mezi účastníky vzdělávání vnímáme jako charakteristické rysy inkluzivního vzdělávání. V tomto článku přinášíme kvalitativní a kvantitativní analýzu dat vztahujících se k indikátoru spolupráce v českých primárních školách, který vnímáme jako nezbytnou podmínku pro inkluzi. Jako výzkumný nástroj jsme užívali českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělání 2007, z kterého jsme vybrali kritéria specifická pro spolupráci ve škole.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.