• Studium
    • Bakalářské
      • Vyučované předměty
      • Profil absolventa
      • Závěrečné práce
      • Okruhy SZZ
    • Magisterské
      • Vyučované předměty
      • Profil absolventa
      • Závěrečné práce
      • Okruhy SZZ
    • Doktorské
      • Vyučované předměty
      • Témata disertací
      • Průběh studia
    • Celoživotní
      • Studium v oblasti pedagogických věd zaměřené na přípravu učitelů 2. stupně ZŠ a SŠ
      • Praxe v rámci CŽV
      • Nabídka dalších kurzů v CŽV
  • Study in English
    • Nabídka Erasmus
    • General Information
    • Incoming students
  • Praxe
  • Výzkum a publikace
    • Výzkum
    • Publikace
    • Časopis Komenský
  • Naše projekty
    • Podnikavost
      • Výzva festivalu nápadů – jaro 2022
      • Připravujeme žáky na měnící se svět
      • Soutěž DisKont – Jaro 2021
      • Jak připravit žáky na měnící se svět?
      • Pro jaký svět vzděláváme žáky?
      • SOUTĚŽ – Dá se to dělat jinak!
      • SOUTĚŽ- Co dnes žiju, zítra učím!
      • Edupreneurship
    • Didaktická pomůcka – Karty BEZRÁKOSKY
    • Společenství praxe
      • Pregraduální příprava
      • Workshop Rozvoj společenství praxe
      • Standardy pro praxi
    • Nové vysvědčení
  • Evaluace výuky
  • Blog
  • O nás
    • Poslání a vize
    • Lidé
    • PR katedry
    • Kontakty
    • Spolupracující instituce
  • cs
  • en
+420 549 49 1631
bubnova@ped.muni.cz
Facebook
Instagram
Youtube
Katedra pedagogiky
  • Studium
    • Bakalářské
      • Vyučované předměty
      • Profil absolventa
      • Závěrečné práce
      • Okruhy SZZ
    • Magisterské
      • Vyučované předměty
      • Profil absolventa
      • Závěrečné práce
      • Okruhy SZZ
    • Doktorské
      • Vyučované předměty
      • Témata disertací
      • Průběh studia
    • Celoživotní
      • Studium v oblasti pedagogických věd zaměřené na přípravu učitelů 2. stupně ZŠ a SŠ
      • Praxe v rámci CŽV
      • Nabídka dalších kurzů v CŽV
  • Study in English
    • Nabídka Erasmus
    • General Information
    • Incoming students
  • Praxe
  • Výzkum a publikace
    • Výzkum
    • Publikace
    • Časopis Komenský
  • Naše projekty
    • Podnikavost
      • Výzva festivalu nápadů – jaro 2022
      • Připravujeme žáky na měnící se svět
      • Soutěž DisKont – Jaro 2021
      • Jak připravit žáky na měnící se svět?
      • Pro jaký svět vzděláváme žáky?
      • SOUTĚŽ – Dá se to dělat jinak!
      • SOUTĚŽ- Co dnes žiju, zítra učím!
      • Edupreneurship
    • Didaktická pomůcka – Karty BEZRÁKOSKY
    • Společenství praxe
      • Pregraduální příprava
      • Workshop Rozvoj společenství praxe
      • Standardy pro praxi
    • Nové vysvědčení
  • Evaluace výuky
  • Blog
  • O nás
    • Poslání a vize
    • Lidé
    • PR katedry
    • Kontakty
    • Spolupracující instituce
  • cs
  • en

Projects

  • Home
  • All
  • Impaktované články
  • Odborné články
  • Knihy
  • Odborné monografie
  • GAČR
  • Specifický výzkum
  • Sborníky
  • Supporting student teachers’ reflection as a paradigm shift process

    Supporting student teachers’ reflection as a paradigm shift process

    Impaktované články
    View More
  • Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků ZŠ

    Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků ZŠ

    Odborné články
    View More
  • Stories of Teachers’ Identity: Between Personal and Professional Experience

    Stories of Teachers’ Identity: Between Personal and Professional Experience

    Odborné články
    View More
  • Resilience capacity and supportive factors of compulsory education in ethnic minority families: mixed methods study of Czech Roma mothers

    Resilience capacity and supportive factors of compulsory education in ethnic minority families: mixed methods study of Czech Roma mothers

    Odborné články
    View More
  • Effects of Seating Arrangement on Students’ Interaction in Group Reflective Practice

    Effects of Seating Arrangement on Students’ Interaction in Group Reflective Practice

    Impaktované články
    View More
  • Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé

    Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé

    Knihy
    View More
  • Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU

    Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU

    Knihy
    View More
  • Role Comparison of a Student Teacher and Cooperating Teacher in Classroom Management: On the Scene and Behind the Scenes

    Role Comparison of a Student Teacher and Cooperating Teacher in Classroom Management: On the Scene and Behind the Scenes

    Odborné monografie
    View More
  • Drinking stories of emerging adults

    Drinking stories of emerging adults

    Impaktované články
    View More
  • Two pictures of non-consumerism in the life of freegans

    Two pictures of non-consumerism in the life of freegans

    Odborné články
    View More
  • Socialization of a student teacher on teaching practice into the discursive community of the classroom: Between a teacher-centered and a learner-centered approach

    Socialization of a student teacher on teaching practice into the discursive community of the classroom: Between a teacher-centered and a learner-centered approach

    Impaktované články
    View More
  • Střídání kódů ve výuce angličtiny u učitelů-expertů pohledem konverzační analýzy

    Střídání kódů ve výuce angličtiny u učitelů-expertů pohledem konverzační analýzy

    Impaktované články
    View More
  • Enabling audience participation and stimulating discussion after student presentations in English as a foreign language seminars

    Enabling audience participation and stimulating discussion after student presentations in English as a foreign language seminars

    Impaktované články
    View More
  • Supporting student teachers’ reflection as a paradigm shift process

    Supporting student teachers’ reflection as a paradigm shift process

    Impaktované články
    View More
  • Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi

    Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi

    GAČR, Odborné monografie
    View More
  • Znalostní báze učitelství

    Znalostní báze učitelství

    Odborné monografie, Specifický výzkum
    View More
  • Já jako učitel: profesní sebepojetí studenta učitelství

    Já jako učitel: profesní sebepojetí studenta učitelství

    Odborné monografie, Specifický výzkum
    View More
  • Determinanty účinnosti učitelských praxí

    Determinanty účinnosti učitelských praxí

    Odborné monografie
    View More
  • Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy

    Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy

    Odborné monografie
    View More
  • Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti

    Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti

    GAČR, Odborné monografie
    View More
  • Učitelské praxe – současné poznatky a perspektivy

    Učitelské praxe – současné poznatky a perspektivy

    Sborníky, Specifický výzkum
    View More
  • Učitel v teorii a praxi

    Učitel v teorii a praxi

    Odborné monografie, Specifický výzkum
    View More
  • Z posluchárny za katedru

    Z posluchárny za katedru

    GAČR, Odborné monografie
    View More

+420 549 49 1631

bubnova@ped.muni.cz

O katedře

  • Lidé
  • Blog
  • Kontakt

Užitečné odkazy

  • Pedagogická fakulta MU
  • Masarykova univerzita
  • Časopis Komenský
  • Informační systém MU
  • Portál elektronických informačních zdrojů

Oborové časopisy

  • Pedagogická orientace
  • Pedagogika
  • Orbis Scholae
  • Studia paedagogica

Vyrobeno a spravováno v Brně, 2016.