
Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
This post is also available in:
Je odborným asistentem na Katedře pedagogiky na PdF MU. Zabývá se tématy jako reflektivní praxe, reflexe, skupinová reflexe a self-study u učitelů a dále rolí metafor ve vzdělávacím procesu. Zajímá se o aplikaci kognitivní vědy do procesu vzdělávání, předně konceptu vtělené kognice. Externě spolupracuje s laboratoří pro experimentální humanitní vědy – HUME lab. Disertační práci zaměřoval na téma zkušenostně reflektivního učení, které i prakticky lektoroval v rámci Akademického centra osobnostního rozvoje. Spolu editor knihy Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge. Vedení studentských prací nabízí v tématach respektující výchova, kvaziexperimenty v pedagogice, reflexe praxe, self-study, metafory v edukaci, skauting a výchova, spravedlnost a učitelé, gamifikace ve vzdělávání, zážitková pedagogika a text mining v edukaci.
549 49 5443