Vývoj přístupů ke školnímu hodnocení v českých zemích: kontinuita, či diskontinuita?
Nová studie Vladimíry Spilkové a Jany Kratochvílové mapuje vývoj školního hodnocení žáků v českých zemích od 18. století po současnost.
Ocenění MUNI Scientist za výrazné počiny, publikování v prestižních magazínech či nakladatelstvích a za vynikající výsledky výzkumu si 11. prosince převzalo 37 vědců, vědkyň či výzkumných skupin.
Náš kolega Petr Svojanovský byl jedním z nich. Gratulujeme!
Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., odborný asistent působící na katedře pedagogiky, byl oceněn za článek "Modelling individuality but advising universality: ethnography of mentoring pre-service teachers with regard to student diversity" publikovaný v European Journal of Teacher Education.
O ocenění MUNI SCIENTIST AWARD 2024 Shrnutí článku na PED MUNI Naše další publikace Medailonek - Petr Svojanovský
Nová studie Vladimíry Spilkové a Jany Kratochvílové mapuje vývoj školního hodnocení žáků v českých zemích od 18. století po současnost.
Běžně se předpokládá, že příliš direktivní styl mentorování brání rozvoji reflexe u budoucích učitelů. Aktuální studie Petra Svojanovského The impact of supervisory behaviour on pre-service teachers' reflection during mentoring dialogues: not all imperators are the same ale ukazuje, že realita je složitější.