
Jak hodnotí studenti semináře školní pedagogiky?
Nový pedagogicko-psychologický modul pokračoval v jarním semestru 2017 předmětem Školní pedagogika. Předmět si zapsalo celkem 263 studentů, kteří navštěvovali 11 seminárních skupin z povinně volitelných předmětů:
(1) teorie a praxe školy,
(2) teorie a praxe kurikula
(3) teorie a praxe výuky
Jak semináře studenti hodnotili? Výukové prostředí považovali za bezpečné, oceňovali kolegiální přístup, prostor k diskusi nad problémy současné školské praxe, sdílení zkušeností se spolužáky a možnost vyjádřit svůj názor. Přínos spatřovali v objasňování teorie na praktických příkladech, v souvislostech, srozumitelně a zajímavě v příjemné atmosféře. Jako vyhovující hodnotili doporučení zajímavých článků a publikací, velmi podrobnou zpětnou vazbu a přesné určení požadavků pro ukončení předmětu. Jejich zpětná vazba nám pomůže dále předmět rozvíjet a zkvalitňovat, zaměříme se zejména na hlubší propojení přednášek se semináři. Děkujeme.