Obor: Pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
-
Přípravné třídy jako jedna z forem pedagogické intervence u dětí z jiného sociokulturního etnika –
absolvent 2002
-
Komparace přístupů k edukaci jedinců se zrakovým postižením v České republice a ve Finsku –
absolvent 2002
-
Pedagogická intervence z hlediska životních etap sluchově postižených –
absolvent 2002
-
Postoje učitelů a žáků ke kázeňské problematice na základní škole –
absolvent 2002
-
Intervence ve výchově a vzdělávání jako součást socializačního procesu osob se středně těžkou mentální retardací –
absolvent 2001
-
Význam zvláštní školy v procesu soudobých integrativních změn –
absolvent 2000
-
Možnosti stimulace preverbálních a verbálních schopností vývojově postižených dětí (Raná podpora dětí s DMO z logopedického hlediska) –
absolvent 2000
-
Darstellung und der Versuch von Vergleichen einzelner Bereiche der Montessoripaedagogik mit der Anthroposophie bzw. Waldorfpaedagogik Rudolf Steiners sowie der Existenzanalyse bzw. Logotherapie Viktor E. Franks –
absolvent 1999
Obor: Speciální pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
-
Změna životního stylu u pacientů po akutním infarktu myokardu –
absolvent 2019
-
Prevence úrazů se zaměřením na popáleniny u dětí ve školských zařízeních –
absolvent 2019
-
Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol –
absolvent 2019
-
Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy –
absolvent 2018
-
Persönlichkeitsbildung im Visier einer inklusiven Pädagogik –
absolvent 2017
-
Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie –
absolvent 2017
-
Analýza vybraných determinantov edukačného procesu žiakov s ťažkým a viacnásobným postihnutím v Slovenskej republike –
absolvent 2016
-
Analýza determinant školní a sociální inkluze osob se zrakovým postižením –
absolvent 2015
-
Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy –
absolvent 2014
-
Analýza prístupov k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov s vývinovými poruchami učenia z pohľadu učiteľov v Slovenskej republike –
absolvent 2014
-
Determinanty integračního procesu žáků se sluchovým postižením –
absolvent 2010
-
Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním –
absolvent 2009
-
Podpora osob se zdravotním postižením při integraci na trh práce v Rakousku –
absolvent 2009
-
Analýza současných úkolů speciálně pedagogických center podle druhu postižení v České republice –
absolvent 2008
-
Projekt integrace ve škole pro žáky s tělesným postižením - Stephen-Hawking-Schule v Neckargemünd v Německu –
absolvent 2008
-
Model alternatívnej integrovanej predškolskej triedy v teórii aj praxi –
absolvent 2007
-
Socioprofesní dimenze edukace žáků se zrakovým postižením –
absolvent 2006
-
Strategie k rozvoji sociální kompetence u osob se smyslovým postižením –
absolvent 2004
-
Specifická intervence v oblasti výchovy a vzdělávání žáků s dyskalkulií na základních školách –
absolvent 2004
-
Přístupy k edukaci a pracovnímu uplatnění dětí/žáků s tělesným postižením –
absolvent 2004
-
Vybrané aspekty péče, edukace a následného pracovního uplatnění zdravotně postižených –
absolvent 2004
-
Významy přisuzované postižení, postoje společnosti k osobám s tělesným postižením a postoje k integraci u nás a ve světě –
absolvent 2003
-
Sociální a edukativní dimenze speciální gerontagogiky –
absolvent 2003
Témata závěrečných prací (konzultant)
-
Hodnoty u dospívajících jedinců se specifickými poruchami chování –
absolvent 2013
Obor: Speciální pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
-
Edukace žáků s epilepsií na základních školáchEducation of Pupils with Epilepsy at Primary Schools –
probíhající studium
-
Optimální podpora talentovaných osob s postižením prostřednictvím arteterapeutické intervence ve speciální pedagogice –
probíhající studium
-
Funkční a digitální gramotnost jedinců se speciálními edukačními potřebami v informačně uvědomělé inkluzivní společnosti –
probíhající studium
Podrobné informace o tématech a doktorských studentech