Obor: Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky
Témata závěrečných prací (školitel)
-
Experiment jako možnost překonávání strachu z výtvarného sebevyjádření –
probíhající studium
-
Recyklace obrazu v digitálním a reálném prostoru při práci s osobami s mentálním handicapem a jedinci s psychickým onemocněním –
probíhající studium
-
Výtvarná edukace a výtvarné umění z pohledu sémiotiky prostoru –
probíhající studium
-
Aktuální role nových médií ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ –
absolvent 2023
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí –
absolvent 2023
Obor: Výtvarná výchova
Témata závěrečných prací (školitel)
-
Otázky kvality v tvorbě a v prezentaci studenta na VŠ s umělecko-pedagogickým zaměřením –
absolvent 2019
-
Specifika výtvarné výchovy jako vyučovacího předmětu na všeobecném gymnáziu: Průniky teorie a praxe. –
absolvent 2019
-
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování –
absolvent 2018
-
Rozvoj sociálních kompetencí klientů rezidenčních zařízení skrze alternativní metody výtvarné činnosti –
absolvent 2018
-
Porcelán jako konceptuální médium –
absolvent 2018
-
Autobiografické aspekty výtvarné tvorby a jejich využití ve výtvarné výchově –
absolvent 2015
-
Remytologizace v soudobém umění –
absolvent 2014
-
Přirozený a spontánní výtvarný projev dospívajících –
absolvent 2014
-
Komparace modelování v reálném a imaginativním 3D prostoru –
absolvent 2014
-
Metody animace kulturně-historického dědictví –
absolvent 2012
-
Proces získávání výtvarných zkušeností u neslyšících výtvarných tvůrců –
absolvent 2011
-
Performativní cesty galerijní animace. Zprostředkování umění jako proměna. –
absolvent 2011
-
Interpretace uměleckého díla se zřetelem k duchovní výchově –
absolvent 2010
-
Apozice obrazu - Metoda kruhové oscilace, její uplatnění při přípravě a realizaci edukačních programů pro školní skupiny a dětské návštěvníky v galerijní praxi –
absolvent 2009
-
Výchova uměním jako tvůrčí způsob poznávání. Percepce, imaginace, kreativita jako mody transcendence. –
absolvent 2009
-
Mytologické a magické z hlediska živé morfologie ve výtvarné kultuře –
absolvent 2009
-
Pojetí ctností a neřestí ve výtvarné pedagogice a současném výtvarném umění –
absolvent 2007
-
Možnosti interpretace spontánního dětského výtvarného projevu s využitím kategorií psychologie písma a psychologického výkladu symbolů –
absolvent 2007
-
Die Innenarchitektonische Wirkung und edukative Aspekte der Kunst und Bewegung für gutes Lernen –
absolvent 2007
-
Analogie literárního a výtvarného díla a recepce umění –
absolvent 2005
-
Interdisziplinär geprägte Symbolik in der visuellen Kommunikation –
absolvent 2004
Podrobné informace o tématech a doktorských studentech