Situační analýza v pedagogickém výzkumu

11. 4. dr. Denisa Denglerová:
Situační analýza v pedagogickém výzkumu

V rámci workshopu se zaměříme na situační analýzu
jako metodu práce s daty v pedagogickém prostředí.
Základním výchozím předpoklad SA je pochopení,
že klíčovou jednotkou analýzy není jedinec, jednotka
(učitel, dítě, třída), ale je to situace, která dané
chování a interakce umožňuje/vytváří. Na svět se díváme
jako na relační uspořádání. Není kontext jevu,
ale pouze situace. Využívanými postupy v rámci SA
jsou především projektové mapy, mapy situací, relační
analýzy, mapy sociálních světů a arén, poziční
mapy. Tyto principy budeme ilustrovat na vlastním
aktuálně řešenému výzkumu, který se týká proinkluzivních
škol v ČR.

Přihlásit se můžete na e-mailu:
najvarova@ped.muni.cz
(alespoň 14 dní předem, semináře budou
uskutečněny při minimálním počtu 8 účastníků).
Semináře jsou nabízeny i zájemcům
z řad akademiků.


Pořadatel
Pedagogická fakulta
Odpovědnost
Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Další informace, fotografie nebo videa k události
https://is.muni.cz/do/ped/dekanat/web/Doktorandska-skola_MW-J2019.pdf

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.