Cesta Základní školy Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity

Authors

ĎULÍKOVÁ Lenka

Year of publication 2022
Type Article in Periodical (without peer review)
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Součástí monotematického čísla časopisu Sociální pedagogika je rozhovor: Cesta ZŠ Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity, který je reflexí inkluzivní praxe v české základní škole. Příspěvek je veden se zástupkyní ředitele běžné ZŠ Partyzánské v České Lípě Lenkou Filipovou. Jedná se o inkluzivní školu, která dlouhodobě sdílí svoji praxi například prostřednictvím Agentury pro sociální začleňování, kontinuálně implementuje prvky různých inovativních přístupů a inspiruje se ze zahraničí. Ve škole mají praxi s pozicí sociální pedagožky a zakládají si na vzájemném obohacování skrze sdílení všech aktérů školy.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.