ELEKTRONICKÉ PRŮVODNÍ LISTY KE SMLOUVÁM (INET) Manuál Elektronické průvodní listy se zakládají, editují a schvalují v aplikaci „Schvalování návrhů smluv“ v systému INET zde: https://inet.muni.cz/app/fk/smlouvy Vytvoření nové průvodky Po zmáčknutí +Vložit návrh se Vám otevře formulář elektronické průvodky (Návrh smlouvy): Obecné informace Pracoviště: vyberte svoje pracoviště Druh smlouvy: u Vás se bude vždy jednat o 4121 – Smlouvy dle § 1746 odst. 2 OZ Číslo návrhu (předvyplňuje se automaticky) Předmět smlouvy: vypište, co je předmětem smlouvy (údaj není povinný) Předkladatel: ten, kdo smlouvu předkládá (zpravidla vedoucí katedry) - předkladatele vyberte tlačítkem Změnit Dodatek ke smlouvě č.: vyplňuje se jen v případě, že se jedná o dodatek ke smlouvě, která je již zaevidována, ve Vašem případě se vyplňovat nebude Veřejná zakázka: nevyplňujte, jelikož ve Vašem případě to není reálné Zpracování osobních údajů: Je zpracování osobních údajů součástí předmětu smlouvy? Pokud do smluvního plnění spadá jakékoli nakládání s osobními údaji, tak zaškrtněte, smlouva bude automaticky předána ke kontrole pověřenkyni pro ochranu osobních údajů. V případě pochybností ji též můžete kontaktovat přímo na poverenec@muni.cz. ve Vašem případě se vyplňovat zřejmě nebude Poznámka: podrobnější popis předmětu smlouvy Smlouva se podepisuje na RMU: nevyplňujte, jelikož ve Vašem případě to není reálné Protistrana Organizace: (též také fyzická osoba podnikající nebo soukromá osoba) přes tlačítko Přidat vyberete z adresáře, který je propojen s adresářem v Magionu. Pokud tuto fyzickou osobu nebo firmu nenaleznete, obraťte se na ekonomické odd. o přidání do adresáře. Osoba: vyplňuje se pouze v případě zaměstnance nebo studenta, což ve Vašem případě nebude Účinnost smlouvy Obnovení: ve Vašem případě půjde téměř vždy o smlouvu jednorázovou Účinnost od: ve Vašem případě uvedete konkrétní datum nebo podpisem smlouvy (zveřejněním v registru smluv pouze u smluv nad 50 000 Kč bez DPH - v tomto případě ihned kontaktujte ekonomické odd. Lenku Chládkovou) Účinnost do: ve Vašem případě uvedete konkrétní datum nebo zvolte období od začátku účinnosti smlouvy Avizo: ve Vašem případě uvedete většinou Neupozorňovat Financování smlouvy Smlouva má finanční plnění: zaškrtněte Smlouva má finanční plnění Typ: ve Vašem případě uvedete většinou S dodavatelem (tzn, že platíme protistraně) Cena celkem bez DPH: Cena celkem s DPH: Cena celkem v cizí měně bez DPH: vyplňte dle smlouvy (celková cena) Hospodářské středisko: vyberte 410000 – Pedagogická fakulta Zakázka: vyplníte zakázku, ze které se bude smlouva financovat a zmáčknete Dohled dle čísla a potvrdíte Pracoviště, Podzakázka, Činnost, Fakultní účet: vyberte z nabídky Poznámka: dle Vašeho uvážení + Přidat zdroj financování jen v případě, že vyplývá ze smlouvy více zdrojů financování (zakázek …) Celková hodnota smlouvy Hodnota smlouvy: zmáčkněte << převzít z celkové ceny Hodnotu smlouvy nelze určit: nezaškrtávat Registr smluv: zaškrtnout v případě smlouvy nad 50 000 Kč bez DPH (v tomto případě ihned kontaktujte ekonomické odd. Lenku Chládkovou) Smlouva a přílohy Smlouva je podepsaná protistranou: vyberete jednu z nabízených možností Soubory: +Přidat dokument Typ vždy vyberte smlouva – k podpisu, v případě přílohy ke smlouvě příloha (nic jiného) Soubor vložte smlouvu, která má být následně podepsána (v případě změny během procesu schvalování musí být naskenována nová verze), poté zmáčkněte Potvrdit Věc popis dokumentu, nejlépe nazvat jako Smlouva k podpisu Tímto je vyplněná průvodka a dalším klikem: Uložit a předat: předáte smlouvu do finanční kontroly ke schválení Uložit: průvodku pouze uložíte, můžete s ní nadále pracovat (můžete kdykoliv později spustit finanční kontrolu) Pokud jste potvrdili Uložit a předat přejdete k možnosti zahájení finanční kontroly k dané zakázce (popř. zakázkám) V případě potřeby zde můžete ještě přidat další osobu. Elektronicky podepisující nechte nezaškrtnuté (ve Vašem případě se jedná zpravidla o smlouvu, která se podepisuje ručně) V případě elektronického podpisu smlouvy můžete zvolit osobu, která bude elektronicky podepisovat (paní děkanka nebo paní tajemnice) Důležité upozornění: Smlouva musí být podepsána na obou stranách stejně, tzn. obě smluvní strany buď elektronicky nebo obě ručně (nelze kombinovat). Na stránce Schvalování návrhů smluv je přehled smluv, které jsou ve fázi rozpracování, v procesu či schválené. VÝZNAMY TLAČÍTEK: Záznam je možný editovat. Záznam se stornuje. Záznam se zkopíruje (je to jako v Magionu v objednávkách funkce Nový jako), tzn. můžete při podobných smlouvách urychlit vyhotovení nové průvodky pouze s aktualizací dat). Nová funkce po schvalovacím procesu (Zadavatel) Zadavatel doplňující údaje na konci schvalovacího procesu má nově k dispozici možnost "dočasného odložení" dalšího zpracování návrhu smlouvy. Tuto funkcionalitu lze využít např. při čekání na podepsání smlouvy protistranou. Po nahrání podepsané smlouvy a vyplnění data podpisu uložte a předejte na ekonomické oddělení k proplacení.