Architektonický detail
I. - úvodní informace | |||||
---|---|---|---|---|---|
Název: |
Architektonický detail
|
||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
||||
Přílohy | |||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
fotografie a kalendáře, uhel, plastická guma, pravítko,křída, pastely, papír
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, prezence. Vysvětlení úkolu - česky, studenti si vyberou obrázky s architekturou, hledáčkem si vyberou zajímavý detail. Na TV obrazovce promítnu nákres budovy se základními slovíčky. Ostatní napíši na tabuli. |
Hlavní část |
Vybraná slova (věty nezapisujeme) přepíšeme na kartičky z tvrdého papíru, které stříhám ze zbytků výkresů. Jsou velké cca 7 x 10 cm. Vytvořili jsme si kartotéku se slovíčky, ke kterým se občas vracíme tak, že rozdám studentům po 5-ti kartičkách. Každý přečte svoje kartičky nahlas a tak si znovu osvěžíme v paměti. Kartičky mají na jedné straně anglický a na druhé straně český výraz. Máme je v krabici v ateliéru a průběžně kartotéku doplňujeme. Slova, která již není nutné opakovat vyřadíme. Jinak hodina probíhá v českém jazyce. |
Závěr |
Hodnocení prací, opakování nových slov ústně. |