Historie odívání
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Historie odívání
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Jana Ševčíková
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Tempery, štětce, paleta, kelímek na vodu
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Přivítání,pozdrav a prezence v angličtině Zadání úkolu - povídání o odívání, o jeho vývoji Seznámení s novými slovíčky |
Hlavní část |
Práce na zadaném úkolu - žáci si nejprve předkreslí střih šatů na velký formát papíru, poté pracují v barvě a po zaschnutí šaty vystříhnou. Na okrajích provlečou provázky tak, aby si šaty mohly na sebe obléci. Slovíčka k tématu jsou napsána na tabuli. Před začátkem práce je vyučující přečte, žáci několikrát nahlas zopakují. Během hodiny vyučující prochází třídou a na slovíčka se žáků ptá. |
Závěr |
Módní přehlídka Hodnocení zadané práce Úklid učebny - povely anglicky i česky Vypracování doplňovačky Rozloučení dvojjazyčně |