Happening
I. - úvodní informace | |||||
---|---|---|---|---|---|
Název: |
Happening
|
||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 18
|
||||
Přílohy | |||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Lepící pásky, fólie, igelitové sáčky, barvy, lepící folie, sešívačka, kartóny...cokoliv
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, prezence, vysvětelní úkolu česky. Příprava na happening probíhala v minulých týdnech, kdy si studenti připravovali materiály. Při přípravě happeningu mají studenti napsaná nová slova na tabuli. Doplním a vysvětlím do češtiny přejatý termín Happening a vysvětlím rozdíl od Performance. (John Cage, Milan Knížák, Petr Štembera, Jan Mlčoch...) |
Hlavní část |
Diskuse a příprava na chystanou akci "Happening" v parku ve spolupráci s Fair trade. Během diskuse si probereme novou slovní zásobu a slovíčka si vícekrát zopakujeme. Příprava na happening zabere obvykle více než jednu výtvarnou výchovu. Studenti před akcí shlédli motivační video. Společnost "Na zemi" nabízí spoustu programů pro školy se zaměřením na problematiku životního prostředí a fairového obchodu, které lze využít pro následnou výtvarnou akci ve škole, nebo i mimo ni. |
Závěr |
Nová slova můžeme doplnit na karty do kartotéky v další hodině Vv. Jinak si slova zopakujeme pouze ústně. |