Ptáci
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Ptáci
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Jana Ševčíková
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Tužka, guma, výkres, fotopředloha, lepidlo
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Přivítání - přivítání - prezence dovjjazyčně: Hello! How are you? Who is absent? Seznámení s úkolem - propojení výuky s biologií, žáci pohovoří o znalostech získaných při hodinách biologie či při přednášce o dravcích, které se každoročně naše škola účastní. |
Hlavní část |
Práce na úkolu - žáci si na okraj výkresu nalepí malou fotokopii dravého ptáka, obrázky čerpány např. ze starých kalendářů. Do větší volné části výkresu pak ptáka překreslují ve zvětšeném měřítku. Dodržují proporce. Celou kresbu stínují tužkou. Nová slovíčka k tomuto tématu najdou žáci na fotokopii s ptákem. Mají je tak neustále na očích. Povely k práci slyší v průběhu hodiny od vyučující, pokud nerozumí, mohou si výrazy přečíst a přeložit na dveřích učebny. |
Závěr |
Shrnutí a zhodnocení práce Úklid učebny - pokyny k úklidu anglicky Rozloučení anglicky a česky, přání hezkého dne: Have a nice day. |