Mosty a komunikace
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Mosty a komunikace
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Fotografie, nákresy, papír, tužka, temperové barvy, štětce. (Ukázky mostů na www.google.cz)
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, prezence. Ukázky známých mostů, historie mostů (Karlův most, Juditin most v Písku, Golden Gate, Tower bridge, Millenium bridge, Peloponéský most, most v Mostaru, most u Rujany, Avignonský most, římské mosty apod. (www.google.cz) Nová slova pak promítnu na obrazovce - viz. příloha. |
Hlavní část |
Studenti mají za úkol barevný přepis známého mostu podle vlastní fantazie - vytvořit konstrukci obrazového prostoru bez modelace a stínování, pouze pomocí barevných působivých ploch. Samostatná práce probíhá v českém jazyce, během práce se vracíme k novým slovům a společně je opakujeme. Ke konci první hodiny každý přepíše jedno slovíčko do kartotéky anglických slov. Práce na mostech nám zabere přibližně dva bloky výtvarné výchovy. Během první hodiny si ukážeme mosty, přečteme nová slova a načrtneme si tužkou mosty na výkresy. V dalších hodinách pracujeme s barvami, k novým slovům se vždy na začátku a konci hodiny vrátíme a zopakujeme si je ústně podle obrazovky. |
Závěr |
Hodnocení prací, rozdám kreslený test - viz příloha. |