Broučci v trávě
I. - úvodní informace | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Broučci v trávě
|
||||||||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||||||||
Autor: |
Zdeňka Nechvátalová
|
||||||||||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
||||||||||||
Přílohy | |||||||||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
tuš, špejle, výkresy, anilínové barvy, štětce
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav - česky, anglicky Prezence Motivační chvilka, úvod do hodiny, seznámení s úkolem a prací |
Hlavní část |
Žáci pracují nejdříve tuší - kreslí broučky v trávě. Než jim práce zaschne, učitel jim dá možnost naučit se nové anglické pojmy, které v závěru hodiny využijí při hře. Opět mají žáci i zrakovou oporu, pojmy jsou napsány na tabuli. Po zaschnutí tuše na výkresu, žáci dokončí své dílko anilínkami, dle své fantazie, dolepí své brouky a broučky na již připravený výkres z minulé hodiny. Dokončí pozadí - trávu, opět dle svého vkusu vyberou barvu. |
Závěr |
V závěru hodiny si zopakují všechny nové pojmy a slovní spojení a zahrají si hru na pohyby: př."brouček spí - a little bug is sleeping...". Po zhodnocení práce dětí nastává úklid pomůcek, třídy, rozloučení. |