V parku I
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
V parku I
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Voskovky, přírodní uhel, silné tuhy, balící papíry, rudka, fixativ nebo lak na vlasy.
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, prezence. Vysvětlení úkolu. Budeme pracovat v parku (na hřbitově, hřišti....). Vytvoříme si skupinky, které budou spolupracovat. Úkolem bude pomocí frotáže zaznamenat struktury a povrchy našeho okolí (např. kmeny stromů, omítky, poklopy kanálů a vodovodů, ploty, lavičky, obrubníky....) |
Hlavní část |
Nová slova, která budeme osvojovat dostanou studetni na papírku. Každý dostane určitý počet slovíček a jejich úkolem bude doplnit slovíčka na papírku do druhého jazyka.(viz příloha) Studenti se pohybují samostatně (ale pod dozorem učitele) v parku (nebo na jiném, pro frotáže zajímavém místě) a snímají otisky z předmětů a objektů. |
Závěr |
O přestávce si na chvilku sedneme na lavičky a slovíčka si spolu zkontrolujeme, ústně zopakujeme a v okolí ukážeme. |