Praha a naše škola
I. - úvodní informace | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Praha a naše škola
|
||||||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||||||
Autor: |
Jana Ševčíková
|
||||||||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
||||||||||
Přílohy | |||||||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Lepidlo, tužka, guma, pastelky, fixy
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Přivítání, pozdrav a prezence dvojjazyčně Zadání úkolu |
Hlavní část |
Samostatná práce na úkolu - žáci dostanou xerokopii, kterou si nalepí na větší formát výkresu a volné části podle fantazie dokreslí. Předkreslují tužkou, poté vybarvují pastelkami. Všechny pomůcky jsou popsané anglickými překlady - na závěr hodiny si mohou žáci zahrát na procvičenou pexeso - slouží i k seznámení s novými slovíčky, lze tak vyplnit i volné chvilky po skončení práce. Na tabuli najdou také kartičky s obrázkem pomůcky, český výraz a anglický překlad. |
Závěr |
Zhodnocení práce Česko-anglické pexeso pro rychlejší žáky Skládačka na magnetické tabuli či na stole - každý žák seskládá kartičky správně k sobě Rozloučení dvojjazyčně |