Město budoucnosti
I. - úvodní informace | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Město budoucnosti
|
||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||||
Věková skupina: |
Od: 10 Do: 15
|
||||||
Přílohy | |||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Papír, tužka, vodové a anilinové barvy, fixy, voskovky, pastelky. Vytištěná silueta města Brna.
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, prezence. Vysvětlení úkolu česky. Povídáme si o městech budoucnosti, o výstavbě mrakodrapů, high tech architektuře (Santiago Calatrava, Norman Foster, Renzo Piano, Jan Kaplický a další). Ukázky z www.google.cz. Jak si představujeme Brno za 50, 100, 200 let? Jak bude vypadat, jaké budou možnosti dopravy? Nová anglická slova promítne vyučující na obrazovce (příloha), nebo napíše na tabuli. |
Hlavní část |
Hodina probíhá v českém jazyce. Studenti si překreslí siluetu Brna na výkres a dokreslují podle vlastní fantazie budovy, mosty, nadzemní dráhy, zahrady, parky apod. Během práce si zopakujeme nová anglická slovíčka ústně. Zdroje obrázků: http://alik.idnes.cz/herna.asp?idr=poznani-slabikar&p=I http://www.generace20.cz/zpravodajstvi/ Test a obrázky vytvořeny v programu Corel draw. |
Závěr |
Úklid třídy, rozdám test do dvojic - studenti mohou spolupracovat na jeho vyplnění. Závěr hodiny. |