Gymnastika - kladina
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Gymnastika - kladina
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Markéta Nováková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
kladina, žíněnky, lavičky
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Seznámení s cílem hodiny a novými slovíčky (učitel dvakrát řekne anglické termíny k tématu kladina a přidá k nim české překlady; při třetím a čtvrtém opakování zapojuje učitel žákyně do překladu uváděných anglických termínů - řekne anglický termín a vyvolá žákyni, která se pokusí o překlad). Hry na zahřátí, rozcvička a strečink. Příprava nářadí. |
Hlavní část |
Názorná ukázka jednotlivých prvků - různé typy chůze, doprovodné pohyby paží, obraty, váha předklonmo. Nácvik ve skupinách - na otočených lavičkách a na kladině. Vzájemná dopomoc a korigování. Učitel používá anglické termíny v průběhu vysvětlování a opravy chyb jednotlivým žákyním. Pokaždé, když žákyně docvičí svoje prvky a seskočí z kladiny, zeptá se jí učitel na překlad jednoho anglického termínu. |
Závěr |
Úklid, závěrečný strečink. Opakování anglické slovní zásoby pro dnešní lesson plan formou hry na body (kdo řekne správný překlad, dostane bod; kdo má dva body odchází do šatny; kdo řekne nesprávný překlad má další pokusy k získání dvou bodů a odchodu do šatny). |