Basketbal - hra
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Basketbal - hra
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Martin Bauer
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
basketbalový míč, píšťalka, tabulka s angl. výrazy
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Nástup - seznámení s náplní hodiny a s anglickými termíny pro basketbal tohoto lesson planu. Učitel dvakrát anglicky přečte dané termíny, ukazuje je na tabulce a přidá k nim české překlady. Při třetím čtení všech termínů již učitel zakryje české překlady a žáci je zkouší uvádět sami. Rozběhání (3 kolečka v hale) a rozcvičení (mobilizace rukou, trupu a nohou) - základní posilování (kliky, sedy-lehy, záda). V průběhu rozběhání a rozcvičky učitel řekne anglický termín a chce, aby žáci odpověděli českým překladem (toto se opakuje, aby se všechny anglické termíny uvedli nejméně 3 krát). Rozdělení do družstev. |
Hlavní část |
Žáci hrají basketbal - 2x15 minut. Po 4 minutách střídáme hráče na lavičce, tak aby si zahráli všichni V průběhu hry říkám anglické termíny, které se váží ke hře (koš, míč, střílet, driblovat, atd..), žáci mají uvést český překlad - toto vše v průběhu hry. |
Závěr |
Zhodnocení hodiny. Na nástupu před tabulkou s výrazy opakujeme ještě jednou slovní zásobu dnešní hodiny. Učitel zakryje české překlady a jednotlivým žákům přiděluje anglické termíny a žáci je překládají. Kdo nezná překlad svého anglického slova, zůstává na druhé, opravné kolo. |