Přesazování pokojových květin
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Přesazování pokojových květin
|
Předmět: |
Pracovní vyučování
|
Autor: |
Zdeňka Nechvátalová
|
Věková skupina: |
Od: 13 Do: 16
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
substrát pro pokojové rostliny, květináče, drť, voda, lžíce, noviny
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, česky Prezentace Úvod do hodiny - seznámení s cílem |
Hlavní část |
Rozhovor - proč přesazujeme květiny? Rozdělení do skupin - vlastní práce - přesazování rostlin. Vysvětlení postupu práce - používání anglických výrazů - karty. Vlastní práce všech skupin - učitel chodí mezi žáky a pomáhá, radí, opakuje anglické pojmy a pokyny, žáci na ně reagují. Učitel zdůrazňuje důležitost spolupráce při přesazování, aby se zbytečně substrát nerozsypával po okolí květináče, upozorní též na opatrné zatlačení hlíny do květináče a závěrečné zalití květiny. Při vlastní práci s žáky hovoří o důležitosti hnojení, otrhávání starých a uschlých listů, zbytečné přelévání, co která rostlina potřebuje atd. |
Závěr |
Hodnocení práce, opakování slovní zásoby, hra - "Poznej, co slyšíš". Ukončení hodiny, úklid třídy, rozloučení. |