Laboratorní pomůcky
I. - úvodní informace | |||||
---|---|---|---|---|---|
Název: |
Laboratorní pomůcky
|
||||
Předmět: |
Chemie
|
||||
Autor: |
Naďa Kovářová
|
||||
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
||||
Přílohy | |||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
vybavení chemické laboratoře
pracovní listy s obrázky pomůcek a křížovkami sešit |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav Absence Cíl hodiny - česky i anglicky |
Hlavní část |
Výuka probíhá v češtině, vyučující ukazuje jednotlivé laboratorní pomůcky, uvede jejich název, u vybraných uvede i výraz v angličtině a napíše ho na tabuli. Žáci provedou do sešitů nákres a popis. |
Závěr |
Žáci ve skupinách doplňují k obrázkům v pracovních listech české (u některých mohou i anglické) názvy a podle čísel je zapíšou do křížovky. Jiná skupina zapisuje do jiné křížovky anglické výrazy pro laboratorní pomůcky. Za domácí úkol mohou zájemci vytvořit osmisměrku s uvedenými výrazy a spolužáci v další hodině v rámci opakování slovíčka vyhledat. |