Lidová a umělá píseň
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Lidová a umělá píseň
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Marie Mrázková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Pracovní listy, interaktivní tabule, kytara, klavír
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav česky i anglicky, organizační záležitosti, seznámení žáků s cílem a průběhem hodiny. |
Hlavní část |
Vysvětlení žákům co je to umělá a lidová píseň. Využívání anglických slovíček napsaných na tabuli. Nejprve anglická slovíka v mluvené řeči užívá učitelka a žáci plní úkoly, poté užívají slovíčka i děti. Následuje práce s interaktivní tabulí. Posunování anglických slovíček k českým. Poslech písní - pouštění různých písniček a společné určování, zda se jedná o umělé či lidové písně. Děti jsou ve skupinách a zvedají příslušnou kartičku s anglickým názvem. |
Závěr |
Naučit žáky píseň Okolo Hradce, opakování naučených písní, zhodnocení cílů, pozdrav. |