Hlasová cvičení - hlasité a tiché zpívání
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Hlasová cvičení - hlasité a tiché zpívání
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Marie Mrázková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Cd přehrávač, klávesy, kytara, pracovní lity
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav česky i anglicky, organizační záležitosti, seznámení žáků s cílem a průběhem hodiny, |
Hlavní část |
Seznámení žáků s hudební dynamikou, vysvětlení pojmu p, mf, f. Ústní seznamení žáků s anglickými slovíčky týkající se hudební dynamiky. Žáci mají na kartičkách napsaná anglická slovíčka s hudební dynamikou, učitelka hraje melodii na klavír, při čemž střídá při hraní dynamiku, děti podle toho ukazují anglická slovíčka zároveň s českými. Společné zpívání písní na kytaru a na klavír - žáci zpívají a střídají dynamiku podle anglických slovíček, které žákům říká učitelka. |
Závěr |
Poslech skladby, kde se žáci zaměří na dynamiku a opět využívájí kartičky s anglickými slovíčky. Zhodnocení hodiny a splněných cílů, rozloučení. |